Zvia Art corner

Zvia Art corner
פינת ליטוף יצירות /Zvia Art corner

יום שלישי, 15 בנובמבר 2011

בוקר חדש וטוב / כן כן


כן כן....אולי זו עוד אחת שהחליטה לז**ן במוח של אנשים שגם ככה מתוסכלים....


כן כן...אולי זו עוד אחת שהחליטה לשתף בחיים המעפנים שלה...


כן כן...אולי זו עוד דעתנית שצריכה להאמין שלמישהו בכלל איכפת מה היא חושבת....


כן כן...אולי זו עוד אחת שלא מוצאת מקום אחר למילים שלה....


כן כן...אולי זו עוד אחת שצריכה שמישהו יקשיב לה...


יש עוד כל כך הרבה הגדרות לדבר הזה....שאולי אפילו דף של אינטרנט לא יספיק לי ...


והנה כבר הגעתי לגלגלת ההיא ...זו שבצד הדף....ובאמצע העכבר....


הכל מן הסתם נכון....


אני לא יודעת למה פתחתי את הבלוג הזה , אני רק יודעת שמזמן מזמן לא כתבתי והגיע הזמן לחזור לזה , כי מניסיונות קודמים זה מאוד עוזר לי. אולי לאחרים זה לא ממש עוזר ...אבל בינינו עם כל הכבוד , את מי זה מעניין?! אז מי שירצה יזדהה, ומי שירצה שיז.... 


העיקר ...מעכשיו למילים שלי תהיה כתובת , אפילו שזאת רק כתובת של אינטרנט.

אין תגובות: