Zvia Art corner

Zvia Art corner
פינת ליטוף יצירות /Zvia Art corner

יום שני, 22 ביוני 2015

כרטיס מתקפל מיוחד לחתונה מיוחדת

 קפצתי לכרטיסי חתונה באמצע של הצגת כרטיסי הפסח 
(שעוד יש לי מהם להציג , ובקרוב נחזור אליהם... ) 
רק בגלל שהנושא החם בתפוז הוא חתונות .


בכל חיי עשיתי בסקראפ  בסה"כ שלושה כרטיסי חתונה עד עכשיו 

בעצם אולי יותר ...אבל לא כאלה מורכבים ...
הרי תמיד הדפסתי משהו שכתבתי במחשב
על איזה שהיא דוגמה או תמונה שבחרתי לקישוט ...
אבל  זה לא סקראפ , זה רק ברכה  ויש הבדל ביניהם .

 בשתי הרשומות הקודמות פרסמתי שני כרטיסי חתונה
זה השלישי  והאחרון (לבינתיים)
והוא מורכב מאוד , למעשה הוא המורכב שביניהם .

אני אוהבת לאתגר את עצמי וללמוד עוד ועוד שיטות להכנת כרטיסים וכ"ו 
ערוץ יוטיוב מלא בהדרכות נפלאות לכל מיני כרטיסים וכ"ו

 האינטרנט עצמו מלא בהדרכות מצולמות ומתומללות 
ואני נדלקת כל פעם מחדש ומקבלת השראה ללמוד עוד ועוד 
וזה כיף לי ככה  :-) 

אז מאוד שמחתי שלמרות שלצערי לא יכולתי להשתתף בחתונה של עירית ורן
שנערכה לפני שלושה שבועות וחצי  ואליה רפי ואני הוזמנו 
יכולתי לפחות להכין לזוג הטרי ברכה כלבבי וכלבבם לשמחתי 

אז הנה הכרטיס לרן ועירית בסרטון



וכמובן כמו תמיד גם תמונות 































שוב חוזרת ומאחלת לעירית ורן  הלו הוא חושבים טוב שלנו
שפע ברכות מכל הלב!

המשך שבוע נפלא לכולכם ! 

אין תגובות: