Zvia Art corner

Zvia Art corner
פינת ליטוף יצירות /Zvia Art corner

יום חמישי, 2 ביולי 2015

נוסטלגיה / סרטים ישנים מהילדות שלי




לא מזמן היה סוג של שרביט נוסטלגיה  בבלוגיה בתפוז 
 היו כמה רשומות ממש מקסימות שנהניתי מהן מאוד 

בת שש עשרה הייתי - שכתבה  מיזנטרופית 

למעשה בבלוג של באמריקה יש  עוד קישורים לרוב הרשומות 
 גם אלה  הנ"ל 
וגם הוא כתב רשומה בעניין  גלגלים שכאלה .


באותה תקופה רק נזכרתי והגבתי פה ושם ...
אבל בלי כל קשר הגיעו לידיי ולידי אחותי ואחי 
סרטים ישנים שסבא הנס ז"ל צילם כשהיינו ילדים לאורך החיים
(הוא נפטר בערב ראש השנה האחרון 25.10.2014) 


היה קשה להוריד אותם מהדיסק שדודה מרגלית שלחה לנו
 (אחותה הצעירה של אמי)

אבל אחותי הצליחה בסוף ובחלק מהם היא גם שמה כתוביות 
וחידדה ככל הניתן 
אני ברמת העיקרון רק הוספתי מוזיקה , כי הם סרט 8.8 מ"מ בלי קול 
ובחלק גם  אני הוספתי כתוביות 

אז יש שבעה סרטונים קצרים , לא באיכות הכי טובה 
הרי בכל זאת זה סרטים  ישנים מאד
אבל יצאו ממש נחמד בסוף למרות הפגמים .

כאן תוכלו לפגוש פנים מול פנים בהמון נוסטלגיה "חיה" :
הבגדים שלבשנו , המנהגים, המנטליות 
כל מיני פרטים קטנים שהופכים את הזיכרון שלי האישי לתמונה מושלמת 

מכנסי התעמלות עם שליץ בצד, סנדלים תנ"כיות , תסרוקות גבוהות ,
שמלות מיני של פעם, חצאיות קלוש, חולצה רומנית רקומה ,
נעלי יגואר ומכנסי קורדרוי
צמות , תסרוקת סיר עם פוני ,
משחקי גומי, דוקים  ג'אגלינג (או לפחות ניסיונות) 
ומצלמות של פילמים רגילות ...

אז במקום "לדבר" ...
הנה הסרטונים פחות או יותר לפי סדר כרונולגי שלהם :-) 

















מה יותר נוסטלגי מסרטונים ישנים?

 מקווה שלא השתעממתם יותר מידי :-]




אין תגובות: