Zvia Art corner

Zvia Art corner
פינת ליטוף יצירות /Zvia Art corner

יום ראשון, 2 באוגוסט 2015

שרביט כוחות על





השרביט הוא יוזמה שלו לחלוטין , בהשראת הרשומה של tweedle dee - סופר בדיעבד

ברשומה של tweedle dee הגבתי שגם אני הייתי בוחרת ככוח על את עניין הזמן 

רק שאני התכוונתי ליותר זמן משעתיים..

אני הייתי מותחת ימים שלמים על פני שבועות כדי שאני אספיק לעשות 

כל מה שאני רוצה באותו יום , גם לעבוד , גם לנוח

 גם לעשות כל מה שאני אוהבת , גם לעשות כל מה שאני לא אוהבת כי צריך,

גם לישון כמה שאני רוצה ולראות בכל זאת סרטים כל הלילה..



בקיצור הבנתם..

זמן בלתי מוגבל שכולל את העובדה שלא מזדקנים בו בכלל

כי בעצם רק עבר יום אחד ...

מצד שני הייתי שמחה פשוט לחזור אחורה בזמן בשביל לשנות כמה דברים

שטעיתי בהם ושאני אמורה להתחרט עליהם בדיעבד

במקרה הזה יש בזה טעם כי אז אפשר לשנות...  

כמובן שביכולת הזאת הייתי מוסיפה את היכולת

שזה לא יצור את אפקט הפרפר  המלחיץ 

 שבו אם חוזרים אחורה בזמן ומשנים משהו משנים את כל העתיד ,

אז גם מה שכן היה טוב עלול להיות לא טוב... וזה רע .

אז הכוח על שהייתי שמחה בו הוא  בעצם "שולטת הזמן" על כל נגזרותיו,

כולל הכל.. כי אם כבר אז כבר.. 





כמובן שכשהייתי ילדה היו כל מיני פנטזיות נחמדות על כוח על...

דמיינתי לי איך אני  גורמת לאנשים לאהוב אותי , דמיינתי איך זה יהיה לקבל  כל מה שאני רוצה

דמיינתי את עצמי קוראת עתידות ורואה את המספרים של הטוטו , לוטו .. פייס... ותמיד זוכה. 



כשהייתי נערה ובחורה גם לי  היו גם פנטזיות על שינויי צורה כרצוני  ..

אבל אצלי זה ממש לא היה לחיות .....

אלא לנשים גבוהות יותר ,רזות יותר , ויפות יותר באופן כללי  



בגיל יותר מבוגר שכבר היו לי  את הילדים

נזכרתי באהבה גדולה במרי פופינס האומנת האגדית - הלו היא סופר נני האמיתית 

מה לא הייתי נותנת שיהיו לי היכולות שלה...אולי את כל כוחות העל הקודמים שרציתי ?! 




להקיש באצבעות ושהכל יהיה מסודר , מה טוב מזה?! 

לסחוב תיק  קטן  עם כל הבית לאן שרוצים  ?!  מה יכול להיות  רע בזה ?!

להיות בעלת גישה פנומנלית לבני אדם על כל סוגיהם , כמה נפלא זה היה יכול להיות ?!

להיות בעלת יכולת מופלאה לדבר עם כל החיות שמסביבי, 

כמו גם  הכוחות ההם שיש לשלגיה ולדר' דוליטל ?! 

 איזה כוח מדהים זה יכול היה להיות ... ?! 



אני יכולה להיות קלישאית  ודרמטית  ולהגיד שאחת היכולות שהייתי שמחה להיות בעלתה ...

זה הכוח לשנות לכל האנשים  בכל העולם את דרך החשיבה  בכלל

ובפרט  את החשיבה לדרך של שלום, אחווה ואהבת חינם לכל ,

לא עוד מלחמות , גבולות  וכל שאר הדברים שתוקעים את כולנו  

בחשיבה פסימית וקורבנית עם מחשבות שליליות

על זה שאין מספיק בעולם הזה לכולם

ולכן צריך מלחמת חורמה תמידית  כדי לקחת בכוח מה שכביכול כן יש למישהו אחר מאתנו ?!? 



וההפך...

אם להיות סופר אגואיסטית ואגוצנטרית

הייתי שמחה למשל ליכולת לשנות את מזג האויר לרצוני הבלעדי 



ואחרי כל זה בסופו של דבר הגעתי למסקנה הנחרצת ...

 שכוח העל האולטימטיבי שהייתי רוצה בו

זה להיות קוסמת  או מכשפת..או ג'יני מחוץ לבקבוק ..


בתכלס העיקר לכשף ולעשות קסמים כדי לשנות את כל הדברים שכתבתי ברשומה כולה 

כוח על בלתי מוגבל שכולל בתוכו את כל היכולות כולן  ! 





תודו , שזה יכול היה להיות מעולה!!



אני מזמינה לשרביט 








אני מאוד אשמח אם האנשים שהזמנתי ישתפו פעולה ויעבירו לעוד חמישה בלוגרים 

כמו שמוטי כתב ברשומה שלו

הגיע הזמן להזיז כאן עניינים 

אז קדימה , תיהנו ותגרמו הנאה 

יום טוב ושבוע נהדר! 




5 תגובות:

כותבת לברוח / בורחת לכתוב אמר/ה...

אני תמיד העדפתי קיץ.. הכי אוהבת את האביב .. חורף אני לא מתה עליו.. בסתיו אני סובלת קצת מתסמונת סינדרום החורף המתקרב... אבל הידיעה שזה כך עוזרת מאוד.. בכמה שנים אחרונות אם הגעתי לגיל המעבר המעפאן ... קצת יותר נחמד לי בחורף ובקיץ אני אוהבת רק את אפקט האור, על החום הזוועתי הייתי מוותרת..
ומשה הזה.. בכלל ... לחשוב שעם שלם הלך אחרי כבד פה ולשון.. הרי כבר מזמן אמרו שאלוהים שאל אותו לאן הוא רוצה ללכת .. אז הוא גמגם קקקקק והתכוון לקנדה .. אז אלוהים היה חסר סבלנות ואמר לו .. יופי... אז סיכמנו על כנען.. ?

כותבת לברוח / בורחת לכתוב אמר/ה...

זהו! בדיוק. ככה זה כשהולכים אחרי מגמגם. מגיעים לכנען. אבל הוא לא היה לבד. אחיו, אהרן הרי עזר לו. אהרן היה עיוור. עיוור ומגמגם נכנסו למדבר - זאת יכולה להיות התחלה של בדיחה לא רעה!

כותבת לברוח / בורחת לכתוב אמר/ה...

מה זה, יכול להיות?! .. זה באמת חתיכת בדיחה ..
והצחוק על חשבוננו כבר 2000 ומשהו שנה.... :-)

כותבת לברוח / בורחת לכתוב אמר/ה...

חה חה חה...
מזל של יהודים. והכי קטע שכל העולם מקנא בנו. מצד שני, באמת הפכנו את ארץ כנען לגן עדן. תחשבי מה היינו עושים אילו הגענו לקנדה.

כותבת לברוח / בורחת לכתוב אמר/ה...

מה היינו עושים.. היינו משדרגים לפחות תלונה אחת
כי לא היינו סובלים מחום.. אלא מקור.. חחחחחחחח