Zvia Art corner

Zvia Art corner
פינת ליטוף יצירות /Zvia Art corner

יום שבת, 5 במרץ 2016

טיול בשמורת הבונים 5.3.2016

היום טיילנו מול הבית 
זה מטורף לחשוב שאני גרה מול המקום הכי יפה בארץ 
ולמרות זאת מזמן לא מצאתי זמן לטייל בו.. 
בזמן שאנשים אחרים נוסעים עד לכאן בשבתות במיוחד  בשביל לטייל פה 

אז הלכנו לגבעת הצבעוניים 
אני והחברה ...
החברה מונה שני יקרים לי.. רפי ודורותי 
לקחתי את מצלמת הקנון הדי חדשה שלי 
וצילמתי, אין לי זום מיוחד לתקריבים אז קשה לי לצלם פרחים כמו שהייתי רוצה 
אבל בכל זאת הצלחתי כמה 
והים שכל כך התגעגעתי אליו 
וגם כמה פורטרטים של רפי ודורותי כי אי אפשר בלי 











































































































חברים זאת רשומת כיף , אני בהחלט מכירה חלק מהשמות של הפרחים
או צמחים אבל פשוט הפעם לא בא לי לציין אותם אחד לאחד.. אז עזבו אותי באמ'שכם 

 במקום זה מוסיפה לכם קישורים לכמה רשומות שלי מהעבר באותו אזור עם שמות מעל כל פרח וצמח 






מאחלת לכולם שבוע טוב 

אין תגובות: