Zvia Art corner

Zvia Art corner
פינת ליטוף יצירות /Zvia Art corner

יום שישי, 13 ביוני 2014

ציפור המחמד





אולי אתם לא מכירים אותה 


אבל היא סוג של חיית מחמד 


שאני מגדלת לגמרי לבד 


מאז שהיא תינוקת,


היא ציפור מיוחדת מאוד


יש לה נוצות מרהיבות ביופיין


והיא באמת יפיפייה עד לזרה...


אבל הבעיה המרכזית שלה


זה שהיא מתנהגת נורא בחברה..



 במיוחד בחברת בנות מינה.





רוב היום היא בכלוב שלה


מכוסה בשמיכה דקה , אוורירית וכהה


וככה אני מגנה עליה ומפניה בו זמנית


כי אחרת היא עושה בלגן 


בערך פעמיים ביום, לפעמים גם שלוש


או אפילו ארבע


אני משחררת אותה מהכלוב


אבל רק בתוך הבית.


ואז היא עפה מסביב בנוצותיה המרהיבות 


לפעמים מחרבת לי את הרהיטים והקירות


וצועקת את הקריאה המיוחדת שלה ...





הדרך היחידה לפתות אותה לחזור לכלוב 


זה לשים לה בתוכו משהו מתוק


זה מרכך אותה כמעט תמיד


אבל לפעמים גם מתוק לא עוזר


ואז אני רק סולחת לה מראש


ומחכה שהיא תחזור לכלוב 


כשהיא מתעייפת מעצמה.





בהתחלה כשהיא עוד הייתה קטנה 


היא לפעמים היתה בורחת לי החוצה מהבית


עם הזמן הבינה לבד שזה ממש לא כדאי לה


כי זה גורם רק לצרות 


ועדיף לה להישאר בין קירות


 בין ד' אמות


היא טיפוס ראוותן וגאוותן 


 ואחרים לא אוהבים את התכונות האלה אצלה


מן הסתם כמו שהיא לא אוהבת את התכונות האלה אצל אחרים.





לפעמים היא הייתה חוזרת הביתה אחרי קרב עם בנות מינה האחרות 


וכל כולה פצועה ומרוטת נוצות


ככה זה אחרי קרב קשה על עקרונות  או רצונות.


היא ובנות מינה האחרות לא מסתדרות זו עם זו


גם קשה להם בזוגיות 


והן בדרך כלל גם  עקרות


ממילא הן אגואיסטיות מכדי לדאוג לאחרים חוץ מלעצמן.





מלבד המתוק שנועד לשכנע אותה לחזור לכלוב בבטחה


המזון שלה מורכב ממחמאות  מהישגים


מלהיות צודקת בויכוחים 


וגם מאהבה, כי היא מאוד אוהבת להיות אהובה


ולמרות שממש קשה לאהוב אותה 


זה באמת מה שהיא הכי צריכה .


אפילו אתם מאכילים אותה ולא ידעתם...





אי אפשר איתה ואי אפשר בלעדיה 


היא חלק ממני ואפילו לא החלק הקטן


אני משערת שבלעדיה הייתי מתה


פשוטו כמשמעו.


ואם לא מתה אז בטוח לא הייתי אני





אולי  תתפלאו לדעת...


שלכולם יש חיית מחמד כזאת


לכל אחד..


אולי היא נראית אחרת 


אבל היא שרירה וקיימת





אצלי היא ציפור עם נוצות מרהיבות 


 ועם הקריאה המיוחדת שלה 


"אניאניאניאני"


"אניאניאניאני"


היא ציפור האגו שלי indecision





ואם תתנו יד לדמיון.. 


לאיזה חיית מחמד הייתם מדמיינים את האגו שלכם? 







אין תגובות: