Zvia Art corner

Zvia Art corner
פינת ליטוף יצירות /Zvia Art corner

יום שבת, 30 במאי 2015

כרטיסים שונים למטרות שונות

בגלל שאוטוטו יהיה כבר ראש השנה ... :-P
ואני עדיין בכרטיסים לפסח ...
אני מזדרזת ומציגה עוד כרטיסים שונים שיצרתי למטרות שונות 




כמובן מוסיפה תמונות 














 



























מאחלת לכולכם שבוע טוב
 עם שפע ברכות מכל הסוגים ! 


בנוסף- אני רוצה באופן מיוחד להודות לעדי המקסימה - צלמת טבע
על הדברים המהממים(שבחלקם כבר השתמשתי מאז :-) ) 
שהיא שלחה לי בשני ארגזים גדולים , WOW ענק על נדיבות מדהימה! 
ועוד היא מחלה על זה בטענה שאני זאת שעוזרת לה להיפטר מדברים שהיא כבר לא צריכה  וטענה שככה אני עוזרת לה לסדר דברים ...
 בזה שהיא שולחת אליי
אז מה אני אגיד לך יקירתי , תסדרי ככה תמיד, את מדהימה! 
 הלוואי שכולם יסדרו ככה , האמת שאני גם מסדרת ככה את הארון מידי פעם 
איך אומרים?  "דברים מיותרים אצל אחד הם אוצר מהמם למישהו אחר "
אז ממש ממש הקסמת אותי , הדברים ששלחת לי רחוקים מלהיות מיותרים בעיני
אז  שוב המון  המון תודה על דברים מופלאים!!!!!!!

אין תגובות: