Zvia Art corner

Zvia Art corner
פינת ליטוף יצירות /Zvia Art corner

יום שבת, 30 במאי 2015

סידורי שינה


התמונה נוצרה באפליקציה בנייד שמדמה כרטיס מנייר
 את הרשומה הזאת אני כתבתי ישירות לתוך העורך של תפוז
(ואח"כ העתקתי לכאן ) 
למה? כי ככה אני רגילה...וכמובן שומרת כל שנייה
ואח"כ אעתיק ואשמור לי למחשב בוודאות , כי לומדים מניסיון ! 

אני יודעת שלמרות שאני מפרסמת בזמן האחרון  יותר דברים ביצירה 
זה עדיין לא עומד ביחס לציפיות שלכם ממני לפתיחות , כנות והסיפורים שלי החיים עצמם 



אבל מה אני אעשה?  .. "יצירה"  אחת בכל פעם..  מקסימום שתיים...שלוש... ארבע...  surprise
כי אצלי זה או , או , או... או הכל או כלום.. או קצת מזה ומזה.. 
אבל מובטח בזאת שאני נותנת מעצמי 100% בכל פעם לחוד...וביחד...

קרו  הרבה דברים מאז שכתבתי על עצמי ועל מה שקורה אתי לאחרונה בחיים 
 נכון שהחיים לא קלים אבל בכל זאת יש כמה שיפורים לטובה 

אז יש שיפור אחד שהוא גם לרעה וגם לטובה בו זמנית.. 
נשמע הזוי? 
אבל כי הרי רק ככה עובדים הדברים אצל תזזאטית 

מאז שאביו של רפי נפטר ילדיו  עושים תורנות וישנים אצל אמו
לאמא של רפי  שהיא אישה מקסימה היה אירוע מוחי לפני 6 שנים ..
יש לה סוכרת רגילה אבל במצב של הזרקת אינסולין.. חמש קליפסים בלב.. הליכון
עובדת שמגיעה לכמה שעות ביום.. 
אי אפשר להשאיר אותה לבד , רצוי שלא! 
בשנים האלה בגלל שלאביו של רפי ניסים היה קשה עם עובדת זרה אחת נאלחת 
 הוא וויתר  לגמרי על העזרה הזאת 
והוא עצמו , אביו של רפי טיפל בה , למרות שגם הוא בעצמו היה נכה 100% 
 הנכות שלו התבטאה  רק בחיבור צינורית (משקפי נשימה) לבלון חמצן שהיה במרכז הבית  
אבל הוא הסתובב אתו חופשי בבית 

אז עכשיו משהוא הלך לעולמו ...
יוצא שבועות  מסוימים לפעמים שרפי  ישן שם שלושה , ארבעה ימים.. לפעמים רצוף.. 
אבל הטוב בעניין שזהו באופן מוחלט רפי חזר לישון אתי במיטה !
אני יודעת שזה נשמע קצת הזוי... ואולי רמזתי על זה פה ושם.. 
אבל במשך מעל 25 שנים רפי לא ישן אתי במיטה זוגית שלנו
אלא ישן בסלון ...(ברור ש"נפגשנו"  מידי פעם.. אל תגזימו..חחח)
למה זה קרה? 
לזה יש כמה סיבות ....

1. עוד כשעישנו(סיגריות)  בבית הוא אהב לעשן בשכיבה מול הטלוויזיה 
 ואני לא יכולתי לסבול ריח של סיגריות בחדר שינה גם כעוד עישנתי, הוא שרף לי את הספות בסלון 
(מזל שהוא לא שרף את כל הבית) הוא גם שרף לעצמו את החזה כשנרדם עם סיגריה פעם......
למעשה הוא אפילו יצר פעמיים חור באותה חולצה ממש .. 
פעם על החולצה ופעם על הכיס שסידרתי על מנת שיסתיר את החור הראשון שהוא עשה...

2. רפי מאז ומתמיד עבד קשה ושעות ארוכות , והוא פשוט היה חוזר הביתה ונרדם בחוסר אונים בסלון 
בשנים הראשונות  עוד הייתי באה אליו לסלון ומעירה אותו ומתלוננת בפניו 
(שהיו עם עיניים עצומות ומלמולי "עוד מעט.. נו,  די להציק " ) 
"תגיד לי? בשביל מה התחתנתי אם אני ממילא ישנה לבד?" 
לפעמים הוא אפילו לא התקלח מרוב עייפות.. 
אז אם ראיתי שהוא ישן עם בגדי עבודה לא טרחתי בכלל להעיר אותו  מלכתחילה...

3. אחרי זה בא תורם של הילדים... מכיוון שהנקתי את שלושתם  (את טיראן הנקתי 9 חודשים ) 
הם ישנו אתי במיטה בשנות חייהם הראשונות...
ותאמינו לי , לא קרה כלום,  ועזבו אותי מהמחנכים  הדגולים של היום..
הנה... עובדה שהם עושים צרכים בשירותים, מסתובבים בלי מוצץ  וישנים במיטות שלהם 
..עם ובלי בני/ בנות זוג..

.4. כשהתלוננתי בפניו  על העניין בעודו ער .. 
התלונות שלו  תמיד היו שבקיץ וגם בחורף חם לו מידי בחדר הזה ...

5. והנה הילדים כבר עזבו את הבית והוא  עדיין המשיך לישון בסלון ...
זה קרה בעיקר כי  פשוט עם השנים נמאס לי להעיר אותו ולו  
וגם דוגרי כבר לא ממש הפריע לי , התרגלתי לישון לבד , זה די נוח לא להצטרך לסובב אותו כדי שלא ינחר לי באוזן..
אולי זה היה צריך להפריע לי שזה לא הפריע לי שהוא לא ישן אתי 
.. אבל גם זה לא הפריע לי.. 

6. ואז באה דורותי שגם תפסה את מקומו העריטלאי  לידי במיטה.. 
ערטילאי כי בעצם הוא  הרי ישן בסלון, 
אבל הבעיה שגם בסלון  דורותי  ישנה אתו 
היא שכבה חלקית עליו וגם דחפה לו פה ושם רגל וזנב פרוותיים או לשון רטובה בפרצוף...

7. אבל בואו ונודה.. האמת שבעיני היא הכי נכונה היא לא באשמתו בכלל.. 
וזה מאוד פשוט בתכלס 
בגלל שאין לנו חדר בגודל גדול מספיק בבית , המיטה זוגית שלנו צמודה לקיר בצד שלו ... 
והוא צריך לזחול קצת  כדי לישון עליה...לא טרמינלי אבל גם  לא שוס גדול ...


ואז  לפני חודשיים וחצי אבא של רפי נפטר,  זכרונו לברכה ,
ורפי  התחיל לישון אצל אמו כל כמה ימים..  
כמובן שבתורנות יחד עם אחיו ואחותו ...
וכמו שאתם יודעים או לא יודעים...  
בשנתיים האחורנות רוב השיחות הטובות  והיומיומיות שלנו  הם בוואטצ'אפ 

אז אחרי כמה ימים בשבעה כשהוא ישן אצל אמו 
ובא הביתה וישן אתי בשישי 
כתבתי לו  למחרת שהיה נחמד לישון (ואני מתכוונת לישון נטו שיהיה ברור ) אתו באותה מיטה
והוא כתב לי בחזרה שזהו, שהוא חוזר לישון במיטה קבוע! 
אני לא נדנדתי ולא הזכרתי אבל  כן כך קרה , מאז כשהוא ישן בבית , הוא חזר לישון במיטה אתי 

אפילו השבוע הוא קנה מזגן טורנדו לחדר שינה שלנו 
אחרי שהמזגן חלון השני גם הפסיק לעבוד.. 
עכשיו בימים החמים האחרונים כשהוא ישן אתי המזגן היה  דלוק ואני ישנתי עם שמיכה עבה מהרגיל 

אבל הכי חשוב 
שאנחנו ישנים ביחד שוב 

אני לא מנסה לחשוב על כל אותם שנים אבודות של שינה בלי חיבוק 
נהנית מההווה שזרם לחיקי מלבדו 

אז להיות או לא להיות , 
אם לחיות ביחד אז לישון כפיות 

שבוע טוב לכולם! 

אין תגובות: