Zvia Art corner

Zvia Art corner
פינת ליטוף יצירות /Zvia Art corner

יום ראשון, 27 בספטמבר 2015

שנות טובות 2015

סוף סוף מנסה לחזור לתלם
אז אני אתחיל בשנות טובות 

בערך יומיים לפני שנסענו לאיטליה  
 התיישבתי על המיקוליקו 
 והחלטתי שאני לא קמה (פחות או יותר) 
עד שאני יוצרת שנות טובות לכל החברים 
למשפחה וכמובן לחברות לעבודה 

וככה  יום שלם ...מצאת החמה עד כמעט צאת הנשמה...ישבתי והכנתי 


כמובן שמידי פעם עשיתי הפסקות יזומות למנוחה
זה לקח משהו כמו 18 שעות , אני לא מתבדחת
כמעט 18 שעות לשבת על התחת ..

לגזור ולעצב  להנפיק ולייצב
האמת שאני נהניתי מכל רגע , באמת 
זאת המסוגלות שלי לשבת ביצירה וליצור 

ואל דאגה .. זה כמו שאומרים שעם האוכל בא התיאבון
עם היצירה באה ההשראה 

בסוף אותו לילה .. 
היו 11 מעטפות עם ברכות  לבנות מהעבודה 
22 מעטפות לשליחה בדואר לחברים ומשפחה 
חמש מעטפות למסירה ביד לחברות מהזומבה
ועוד חמש מעטפות מיוחדות למסירה ביד למשפחה הקרובה שנמצאת במושב

את 22 מעטפות שלחתי בדואר 24 שעות .. שזה עולה יותר 
אבל הצבי ישראל.. על במותיך חלל... 
הצבי של הדואר הפך לצב
ומלבד כסף מיותר , גם זמן הוא שאב.. 
יש אנשים שעדיין לא קיבלו את הברכות ששלחתי להם  ..
הרוב הגיע בשלושת הימים האחרונים...
שזה בסביבות 14-16 ימים אחרי הזמן הרצוי

את כל הכרטיסים צילמתי כמובן 
ערכתי אותם בשלושה סרטים 
שאני אביא לכאן אחר כבוד
ונברך  הלל על הברכות  הנ"ל לאלתר

אבל לפני זה אני רוצה להודות שוב 
לעדי - צלמת טבע 
וגם לתמי- tamika14
על החומרים ששלחתן אליי ברוב  טובכן 
השתמשתי בחלקם בכרטיסים  הנ"ל 



אז הנה  שלושת הסרטונים






והנה גם כמה תמונות 



















אז שנה טובה לכולם וגמר חתימה טובה!

אין תגובות: