Zvia Art corner

Zvia Art corner
פינת ליטוף יצירות /Zvia Art corner

יום שבת, 5 בספטמבר 2015

יומן מסע - (לטיול של בתיה דורון לגיאורגיה )


 הפעם אני מביאה משהו קצת שונה מכרטיסים
משהו שהכנתי לפני שלושה חודשים בערך... 
הפעם זה יומן מסע 
הכנתי אותו במיוחד לבתיה דורון  לטיול שלה לגיאורגיה
והיא בזמנו כתבה עליו רשומה 
 אז אתם מוזמנים גם לשם 

זה יצא הכי רלוונטי שבעולם בשבילי לפרסם 
רשומה על יומן מסע דווקא עכשיו...


מי שמכיר אותי יודע שתמיד אני צוחקת על עצמי
שבעצם לא הייתי בחו"ל אף פעם ... כמעט...
רק פעמיים באנטליה טורקיה לסופ"ש 
זה היה ממש מזמן..

 בפעם ראשונה לפני 20 שנים בערך 
עוד לפני שכפיר נולד בכלל

ובפעם השנייה עם כל מושב הבונים במבצע הכל כלול
לפני 8 -9 שנים..
מה אני אגיד לכם לנסוע עם כל המושב 
לחבל ארץ שבחלקו נראה כמו פארדיס.. 
ממממ...לא ממש מרגיש חו"ל.. 
וחוצה מאייסה... בשני המקרים זה גם היה קצר מידי... 

כל ההקדמה הזאת נועדה להודיע חגיגית שהפעם ...
חבריי היקרים , סוף סוף  גם אני נוסעת לחו"ל לטייל

מי שזוכר אולי לפני שאני ורפי חגגנו את גיל 50 
שזה היה בשנה שעברה ,  הבטחנו לעצמנו ואחד לשנייה  
שבשנת יום הולדת חמישים שלנו ניסע לחו"ל 

לצערנו חשבנו שזה לא יצא לפועל מכל מיני סיבות...
אבל בעצם... מכיוון ששנינו עוד לא חגגנו יום הולדת 51 
אז אפשר להגיד שכן הצלחנו  (או נצליח) 

 לשמחתנו קיבלנו במתנה משותפת,מאמי והזוגי שלה 
נסיעה לטיול מאורגן בחו"ל לאן שנרצה

דחינו את העניין ודחינו.. בגלל כל מיני סיבות 
ביניהם גם בגלל המצב באירופה , לא ממש התלהבנו

בסוף החלטנו שניסע לאיטליה
אבל לקח זמן עד שחידשנו את הדרכונים 
לא רצינו לנסוע בקיץ כשחם מידי  
אז החלטנו לדחות לראש השנה הזה 
גם כשלא יותר מידי ימים יפלו על עבודה 
 (וגם אז .. אז מה ?! .. זה שווה את זה הרי ) 

וזהו .. בעוד ארבעה ימים ב-10.9  בלילה שבין רביעי לחמישי
אנחנו טסים לאיטליה 
 לשמונה ימים ושבעה לילות  עד 18.9 
בהתחלה לרומא ובהמשך נגיע גם לפירנצה, פיזה, טוסקנה...ונציה..

וכן, אני יודעת שאני מבלבלת ערים עם אתרים ומחוזות, הכל ביחד 
אבל  תסלחו לי , אני מתחילה להרגיש את ההתרגשות 

אני מתחילה להכין את הדברים לנסיעה.. 
 מבררת על המלונות בהם נשהה.. 
מסתכלת בתמונות באינטרנט לזהות קצת על מה מדובר
לא להישאר בבורות מוחלטת...

מתכננת לקחת מצלמה ונייד.. 
מתכננת ללכת לטייל לצלם ליהנות ולהתלהב לשמוח ושוב ליהנות 

ורק שתדעו לכם שכטבעונית בשנתיים האחרונות 
אני מתכוונת להיות רק צמחונית באיטליה 
למה?!  כי להיות באיטליה ולא לאכול פסטה עם  פרמז'נו?!  
no way , עד כאן הגזמות  :-)

אז נחזור לענייננו.. לעצמי לא הכנתי יומן כזה.. 
יש לי מחברת  עם כריכה קשיחה בה אכתוב 
ואת היומן המעוצב שלי אני אכין בדיעבד כשאחזור הביתה
הוא יהיה עם זיכרונות ותמונות :-)
 ואולי גם דפים מיוחדים באיטליה  (הלוואי ואמצא) 

 אבל לבתיה הכנתי את היומן מראש 
 ושלחתי לה לפני הנסיעה 

הנה הוא בסרטון
מצטערת על האורך שלו.. 5 דקות וקצת.. 

אבל בעיני כל דף חשוב  ואהוב :-)



והנה גם קצת תמונות 












אז זהו לבינתיים 
שיהיה לכולכם שבוע נפלא 
ואם לא יצא לי לכתוב עוד רשומה לפני הנסיעה 
מאחלת לכם שנה טובה ומוצלחת ! 

אין תגובות: