Zvia Art corner

Zvia Art corner
פינת ליטוף יצירות /Zvia Art corner

יום רביעי, 30 בדצמבר 2015

היום הוא יום נישואין של רפי ושלי - 29 שנים

היום  הוא יום הנישואין של רפי ושלי  
29 שנים 
לכבוד זה הכנתי לו שני כרטיסים 

 לשם שינוי אני אתחיל מהסוף.. 
זה הכרטיס האחרון (כמעט) שהכנתי 
יש בו אלמנטים ודברים שקניתי ביריד החלומות בשבת האחרונה
פירוט בסרטון


 
























מכיוון שיום הנישואין שלנו  גם חל  בנר חמישי של חנוכה 
אנחנו גם מציינים את היום הזה :-) 

ביום  החתונה וביום הנישואין ה-19 שלנו כמובן שהתאריכים חפפו 
אבל בשאר השנים , הימים לא חופפים(לפחות עד שנגיע לשנה ה38 שלנו :-))
 ולכן אנחנו מציינים את האירוע פעמיים 
אני די בטוחה שלולא זה היה נר חמישי של חנוכה
לא היינו טורחים לזכור את זה בתאריך העברי , זה פשוט יצא ככה.

האמת ששנה אחרי שהתחתנו עשינו מסיבת בריתה למור הבת הגדולה
וזה גם יצא בנר חמישי של חנוכה- כ"ח בכסלו

אז  כמובן שהכנתי לרפי כרטיס מיוחד גם לנר חמישי של חנוכה שלנו
וכן.. החומות זה סמל למוסד הנישואין.. אבל אדום זה שמח ולבבי ..
נו מן חוש הומור שכזה  ;-)



























לכרטיס הזה כמו שהבטחתי  ברשומות קודמות אני מוסיפה הדרכה 


ולאלה שמתגעגעים לכתיבה שלי או לקרוא בבלוג שלי
לאלה שלא מכירים ורוצים לדעת עוד פרטים

 אני מביאה את סיפור ההיכרות שלי עם רפי
כפי שכתבתי אותו לפני שלוש שנים בבלוג בתפוז

עד הירח ובחזרה - ההתחלה 
 אגב מתנצלת על הבלגן בפסקאות ברשומה הזאת שהבאתי 
בעריכה זה מופיע אחרת , ניסיתי לסדר את זה ולא הצלחתי לצערי 
המשך שבוע נפלא
ומזל טוב לכולנו 



אין תגובות: