Zvia Art corner

Zvia Art corner
פינת ליטוף יצירות /Zvia Art corner

יום שלישי, 22 בדצמבר 2015

כרטיס כיס כפול אלכסוני +שתי תגיות / Diagonal double pocket card+ 2 Label's


הפעם חמישה בבת אחת 
הכנתי אותם בעיקר כי התלהבתי מהקלות ה"בלתי נסבלת" של הכנתם ;-)  :-) 
הם באמת קלי קלות 
האמירה הקבועה שאני תמיד אומרת כשמחמיאים לי 
שמבחינתי "כל אחד יכול" 
אז כאן לא רק שאני מאמינה בזה לחלוטין 
אני גם אשתדל להוכיח לכם :-) 

בסרטון אני מראה חמישה כרטיסים 
שלושה מהם נתתי עם תוספות של קישוטים קלים 














































מוסיפה גם הדרכה לכרטיס הזה
אחת מיני רבות שהיוטיוב מלא בהם
באנגלית יש להם מגוון שמות

Diagonal double pocket card,
או Double Pocket Fold Card

אני לא יודעת מה השם הנכון שלהם בעברית 
אני רק תרגמתי מילולית אז אל תתפסו אותי במילה 


מאחלת לכם המשך שבוע טוב 


אין תגובות: