Zvia Art corner

Zvia Art corner
פינת ליטוף יצירות /Zvia Art corner

יום חמישי, 28 באפריל 2016

אלבום סקראפ גדול בארבעה ימים

זה האלבום הראשון שעשיתי בגודל הזה !
 זאת העבודה האחרונה ביותר שעשיתי  (בינתיים) 

אני פשוט לא מצליחה בעדכון הבלוג 
לעמוד בקצב שיש לי  בתחום היצירה עצמה 

כך שיש עוד מלא עבודות שעדיין לא פרסמתי.. 
אבל אני קופצת קדימה..בכל זאת 
ולעבודות האחרות אני עוד אחזור בהמשך כמובן ..
אז.. לכל מי שהתלהב מדברים מסוימים שעשיתי בדרך..
זה עוד כלום .. יש עוד כל כך הרבה ..
לכל מי שמתפלא על ההתקדמות וההשתפרות ...
בזמן האחרון קפצתי בבלוג לדברים האחרונים שעשיתי.. 
מתוך הרגשה שיאללה צריך להתקדם ולהיות רלוונטית 



אם כך..  ברור שכבר עשיתי אלבומים, אבל קטנים יותר 
שאותם הכנתי מדפים שעשיתי לבד ומהדפסות 
ואני לא מדברת על יומנים מסוימים  (המבין יבין) 
אלא אלבומים אחרים שהם גם חדשים יחסית :-) 
אבל  בשלבי ניסוי אני עושה דברים מחומרים קצת פחות יקרים 
 או כאלה שעשיתי בעצמי , מה שנותן לה נופך עוד יותר יצירתי בעיני
וגם כי פשוט חבל לי על הניירות יקרי הפז שיש לי בשלב הניסיונות .

בכלליות , מתי שאני יכולה אני רק יוצרת ויוצרת
 ועכשיו השבוע אני בחופש ..אוטוטו הוא נגמר.. לצערי ...
ואני  עשיתי יומן שלוקח לאנשים אחרים בדרך כלל שבועיים עד חודש 
 בארבעה ימים אינטנסיביים ,נמרצים וכיפיים , ופשוט נהניתי מכל רגע ורגע


אבל עדיין.. זאת הפעם הראשונה שאני עושה אלבום גדול כל כך  20X19 ס"מ
שמשלב כל כך הרבה טכניקות בעבודה אחת..
בתכלס אני מדלגת פה על הרבה שלבים וטכניקות 
שלמדתי באופן עצמאי או בהדרכות  ביוטיוב
שהייתם יכולים לראות ... לו הייתי עומדת בקצב של עצמי 
ומפרסמת לפי הסדר הנכון בבלוג :-) 

את האלבום עשיתי בלי מטרה מוגדרת 
בתכלס הוא נועד ללמידה , לעשייה  ופשוט לי...
אולי אולי אולי.. אני אחליט לתת אותו אי פעם.. אבל לא חושבת על זה כרגע

חברים , הסרטון ארוך , בערך 17 דקות 
אבל צילמתי אותו בדרך מיוחדת ואני מדברת 
לכבדי שמיעה כהרגלי (מתוך היותי כבדת שמיעה ) 
הוספתי כתוביות 
מקווה שלא אשעמם אתכם , תודה  מראש על הסבלנות




כמובן מוסיפה תמונות 























מאחלת לכולכם המשך מועדים לשמחה
 וחג שמח! 





אין תגובות: