Zvia Art corner

Zvia Art corner
פינת ליטוף יצירות /Zvia Art corner

יום שני, 2 באפריל 2012

אור בקצה המנהרה


זה יכול לסמל את הדרך החוצה מהמנהרה האפלה, פסימיסטים יאמרו שאולי זו הרכבת


שעוד שנייה תחצה אותך לשניים...


 הכל אפשרי, אין ספק.


אין לדעת מה צופן בחובו העתיד, אני מקווה שלא אתבדה הפעם.


אני מאמינה גדולה, מאמינה בעובדה שכל דבר בחיים שלנו הוא לטובה, 


כל אדם שפוגשים בדרך הוא מייצג את הטוב ביותר גם אם לא תמיד אנחנו מסוגלים


לראות את זה, אנחנו לומדים גם על דרך השלילה.


אולי זה האביב הקרב ובא... אני בהחלט אדם של קיץ , שמש , חם ,ים, שמיים כחולים


ופרחים וירוק , חורף מדכא אותי ואני מודעת לזה כבר שנים.


אולי זה מן תחושת התחלה , שמרגיעה את כל התחושות, אולי סוף סוף השלמה ביחד עם ציפייה .


והכי חשוב החלטה נחושה


מעכשיו יהיה לי טוב, כי ככה אני רוצה, כי הכוח בידיי, כי אם אעזור לעצמי, אחרים יעזרו לי .


אם החיים משולים לבניית גשר מעל נהר שוצף וגואש אני אתחיל לבנות את הצד שלי


מלכתחילה, אם כעזר כנגדי יבנה הצד השני לקראתי ?!? מה טוב!!! ואם לא?!? אז אני


אסיים אותו בעצמי...אמשיך עד שאחצה את הגשר שבניתי במו ידיי לבדי.


כמו שאומרים  "אתך או בלעדיך"  כמובן מעדיפה אתך....אבל אם לא תהיה ברירה אז


בלעדיך.


אחצה גם אחצה.


 


 

אין תגובות: