Zvia Art corner

Zvia Art corner
פינת ליטוף יצירות /Zvia Art corner

יום שלישי, 19 ביוני 2012

סליחות


זה וידוי והצהרת אהבה לך 

אתה האחד שתמיד היית שם לצדי ,במיוחד ברגעי הלבד 

לאורך כל החיים , כי הרי גדלנו והתבגרנו ביחד.

עברנו שינויים רבים עד אינספור במהלך השנים,

אני רוצה להתנצל בפניך על שלקחתי אותך כמובן מאליו ברגעיך הטובים 

סליחה על שהייתי קשה אתך דווקא ברגעיך הקשים 

מצטערת מכל הלב על זה שלא טיפלתי בך כשהיית צריך אותי,

מאוד צר לי על שהזנחתי אותך במשך השנים , 



שכחתי להקשיב לך ולבדוק מה את באמת צריכה

שכחתי שעצם קיומך הוא בעצם לי ברכה

שכחתי להתגאות בך כשכן הייתי צריכה,



עשיתי טעות והשוויתי אותך לאחרים

ביטלתי את יופיך הטבעי בהרבה רגעים מכוערים

מצטערת על כל הכעס שהפגנתי כלפיך כל פעם שהרגשתי רע,

אני יודעת בדיעבד שזה רק הוסיף לך שמן למדורה,

ולמרות הכול שרדת לידי, עם כל הטוב ועם כל הרע



אני אוהבת את עינייך ,הן מראה לנשמתך,

אוהבת את חמוקייך שמדגישים  את נשיותך ,

אוהבת את כתפייך העדינות שעליהן הטלתי כל משא

ואת שיערך הארוך שבו תליתי כל תקווה



אני רוצה להתחייב אליך מהיום .מעכשיו

שאזכור תמיד להגן עליך ותמיד אותך אוהב

אני נודרת נדר לדאוג תמיד לשלומך

וברגעי עצב וכעס לא לשכוח את קיומך

לכבד אותך , להעריך אותך אני מבטיחה

אני בטוחה שביחד נזכה להצלחה ושמחה

יש לנו עוד הרבה שנים ביחד לחיות

ואני רוצה לוודא שאעשה למענך רק טובות ונצורות 

אתה הכלת אותי , את כל כולי

אוהבת אותך , אתה גופי שלי









אין תגובות: