Zvia Art corner

Zvia Art corner
פינת ליטוף יצירות /Zvia Art corner

יום רביעי, 1 באוגוסט 2012

די... עבר לי


כל האיומים שלי ...פחחח ....

אני האדם הכי סלחן ופשרן בכל ביקום הזה....

 לא מסוגלת להיות קרה ומסוגרת....

אין לי את המיכל  הזה ששומר טינה...לא קיים.

אומרים שאהבה מנצחת הכל?

כנראה היא באמת מנצחת

אפילו אם כרגע אני מרגישה שהיא חד צדדית

ילדים לא חייבים לאהוב את ההורים, הם הרי לא בחרו בנו...

למרות שיש אנשים רוחניים מספיק להאמין שנולדים מראש להורים מסוימים מתוך בחירה ...

יש כאלה שקוראים לזה "תיקון" 

הם מקבלים מה שהנפש אמורה לעבוד עליו בגלגול הזה, או בחיים הנוכחיים

אשרי המאמין,

בשיא הפשטות , ילדים הם תוצרות ישירים שלנו ובכל דרך אפשרית

אנחנו תמיד אשמים , אין מה לעשות אנחנו "האשם תמיד "

עצם העובדה שהבאנו אותם לעולם הזה זו בחירתנו ואשמתנו

מי שבישל בערב שבת יאכל בשבת....וזה נכון לגבי כל דבר בחיים

לקחתי צעד אחורה , הסתכלתי לעצמי בתוך הלבן של העיניים

והחלטתי לא לקחת ללב דברים שאין לי שליטה עליהם

הדרך היחידה שבה אני יכולה לשנות דברים 

זה לשנות אותי, את המחשבות שלי, את ההחלטות שלי, את הגישה שלי

קשה, אבל עם כוונות טובות וחיוביות , זה גם אפשרי .

ירד לי האסימון, 

אולי אם שוב אחזור לתת  את עצמי לעולם בלי תנאים

אני אלמד לקבל את העולם בלי תנאים 

הבנתי את הפואנטה

ומה שלא יהיה , יהיה טוב.

אין תגובות: